28 Οκτωβρίου, 2020

larissaonweb.gr

ΝΕΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

deal-sites

Πώς λειτουργούν τα deal sites;

Πώς λειτουργούν τα deal sites;

Τα deal sites/sites προσφορών, έκαναν την εμφάνιση τους αρκετά χρόνια πριν, όμως η Ελληνική κοινότητα δεν ήταν σε θέση να τα υποδεχτεί και να τα αγκαλιάσει.

Παρά την τότε αποτυχημένη προσπάθεια, πριν 3 χρόνια περίπου τα deal sites/sites προσφορών, έκαναν και πάλι την εμφάνιση τους στους υπολογιστές μας και αυτήν την στιγμή ο αριθμός τους υπολογίζεται γύρω στα 150 σε όλη την Ελλάδα. Τα deal sites/sites προσφορών, μπορεί να διακρίνονται με βάση την γεωγραφική περιοχή την οποία μπορούν να εφοδιάζουν με προσφορές, όπως Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Ρέθυμνο ή και ακόμα ειδικότερα όπως Νότια Προάστια Αθηνών, Βόρεια Προάστια κτλ.

Επίσης μπορεί να απευθύνονται σε συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό, όπως είναι τα deal sites ή sites προσφορών, που έχουν προσφορές αποκλειστικά για βιβλία, ή για γυναίκες ή για παιδιά.

Η θεωρία και η επιτυχία των deal sites/sites προσφορών, οφείλεται στην παραδοχή οτι όλοι βγαίνουν κερδισμένοι. Αφενώς οι καταναλωτές μπορούν να προμηθεύονται υπηρεσίες και προιόντα με μεγάλες εκπτώσεις, αφετέρου οι επιχειρήσεις προσελκύουν νέους πελάτες που ευελπιστούν να γίνουν μόνιμοι πελάτες και τέλος τα deal sites/sites προσφορών, παίρνουν κάποια προμήθεια.

Πώς λειτουργούν όμως τα deal sites;

Τα deal sites/sites προσφορών, επικοινωνούν με επιχειρήσεις και κλείνουν κάποια προσφορά με έκπτωση από την αρχική τιμή. Αυτή η προσφορά παραμένει στον αέρα για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και οι καταναλωτές αγοράζουν απευθείας από τα deal sites/sites προσφορών την προσφορά. Έπειτα παραδίδουν τα χρήματα στην επιχείρηση και παράλληλα ο καταναλωτής απολαμβάνει το προϊόν ή την υπηρεσία που αγόρασε. Για κάθε αγορά που κάνει ο καταναλωτής του παρέχεται ένα κουπόνι με μοναδικούς αριθμούς, με το οποίο και πηγαίνει στην επιχείρηση. Αντίστοιχα στην επιχείρηση αποστέλλεται η λίστα με τους αγοραστές της προσφοράς, με τους κωδικούς τους, ώστε να μην υπάρχει και κανένα περιθώριο λάθους.

Στα πλαίσια της ανάπτυξης δικτύου πωλήσεων τα deal sites/sites προσφορών χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό και την προώθηση μέσω social media όπως είναι το facebook, αλλά και άλλες πρακτικές όπως είναι το email marketing, οι διαφημίσεις στην Google κτλ.

Τα deal sites/sites προσφορών, συνεργάζονται επίσης και με affiliates, δηλαδή ανθρώπους οι οποίοι με τα μέσα που διαθέτουν (ιστοσελίδα, blog, facebook fan page, deal aggregator κτλ) προωθούν τις ιστοσελίδες προσφορών, και κατά συνέπεια τις επιχειρήσεις, κερδίζοντας και αυτοί με την σειρά τους κάποια προμήθεια.

Συμφέρει τις επιχειρήσεις να προβάλλονται στα deal sites/sites προσφορών;

Οποιαδήποτε επιχείρηση σέβεται τον εαυτό της και επιθυμεί να διαφημίζεται δεν έχει τίποτα να φοβηθεί από την προβολή και την προώθηση της μέσω των deal sites/sites προσφορών. Ας υποθέσουμε οτι μία επιχείρηση αποφασίζει να βάλει μία προσφορά, η οποία μάλιστα δεν είναι και πολύ καλή προσφορά και ας υποθέσουμε και πάλι οτι αυτή η προσφορά δεν αγοράζεται από τους καταναλωτές.. Η επιχείρηση λοιπόν, χωρίς να χάσει καθόλου χρήματα, προβλήθηκε σε μία ιστοσελίδα προσφορών, η οποία συνεργαζόταν με άλλες 50 ιστοσελίδες deal aggregator, και με άλλους 100 affiliates.

Με λίγα λόγια η επιχείρηση προβλήθηκε χωρίς κόστος σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, με πιθανότητες αρκετά μεγάλες κάποιο ποσοστό από αυτούς τους ανθρώπους να την έμαθαν και να την επισκεφτούν στο μέλλον ή να αγοράσουν κάποια μελλοντική προσφορά της. Δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που μέσα από τις ιστοσελίδες προσφορών έχουν δημιουργήσει brand name και πλόν καθημερινά έχουν δεκάδες πελάτες παραπάνω από την φυσιολογική τους κίνηση. Εάν πάλι η προσφορά της επιχείρησης αγαπηθεί από το κοινό, εκτός της ανωτέρω διαφήμισης, η επιχείρηση θα γνωρίσει και νέους πελάτες, τους οποίους με σωστή συμπεριφορά και marketing μπορεί να τους κάνει μόνιμους πελάτες της.

Είναι ασφαλείς οι αγορές από τα deal sites ή sites προσφορών;

Έως και σήμερα δεν έχουν υπάρξει παρά ελάχιστες καταγγελίες για οποιοδήποτε πρόβλημα στις συναλλαγές, και τις περισσότερες φορές οφείλεται σε στιγμιαίο λάθος της Τράπεζας ή του λειτουργικού συστήματος, πλην όμως καμιά σοβαρή καταγγελία δεν έχει προκύψει έως και σήμερα. Όσον αφορά δε, την σχέση των πελατών με τις επιχειρήσεις, οι καταναλωτές είναι και πάλι σε ασφαλή θέση καθώς τα δικαιώματα τους καλύπτονται από το Νόμο Περί Καταναλωτή, όπως συμβαίνει και σε οποιαδήποτε άλλη συναλλαγή πραγματοποιούν με τις οποιεσδήποτε επιχειρήσεις.

Εάν έχετε απορίες ή επιθυμείτε την κατασκευή του δικού σας deal site, ή deal aggregator, επικοινωνήστε μαζί μας!

Δείτε περισσότερα για site προσφορών: